Könyvelés, mérlegképes könyvelő, adótanácsadás, bérszámfejtés

Elérhetőségek

Tolnai-Lajos

Tolnai és Profit Kft.

könyvelőiroda

1033 Budapest

Akác köz 3.

Tolnai Lajos

ügyvezető

Mobil: +36/30/900-5609

Fax: +36/1/387-8094

E-mail:

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A könyvelő időt ad Önnek

Biztosan Ön is úgy érzi néha, hogy tulajdonosként nem csak egy munkakört tölt be. Egyszerre kell foglalkoznia reklámmal, marketinggel, a termékekkel, szolgáltatásokkal, alkalmazottakkal, nyilvántartásokkal, fuvarozással, stb. Nem csoda ha úgy érzi, ennyi feladat ellátására 48 óra sem lenne elég egy nap.

Ilyen szoros időbeosztás mellett előfordul, hogy már arra sincs ideje, leadja a könyvelőjének az aktuális időszak anyagát, átbeszélje a cég helyzetét, az aktuális kérdéseket.

A sok teendő az oka, hogy elfelejti a számlák, adók, járulékok utalását. Ha ez többször előfordul, csak az adóhivatal felé való tartozás többszázezres elmaradást is jelenthet.

Az adóhivatal azonban napra pontosan számolja a késedelmi kamatot, ami nagyobb összegnél (ami több kis összegből is összejöhet) hosszabb késedelmes idő esetén már több tízezer forintos tétel is lehet.

Ha az időben el nem utalt összeget még másra is költi, akkor ez már pénzügyi hiányt is eredményezhet cégénél.

Az adóhivatal inkasszóval terhelheti cége bankszámláját, ami komolyabb nehézségeket okozhat vállalkozása működésében.

A huzamosabb ideig ki nem fizetett szállító pedig megelégeli a dolgot és a cégbíróságnál felszámolási lejárást indíthat a cége ellen.

Ebben azonban nem feltétlen Ön a hibás. A magyar adórendszer nagyon bonyolult és ráadásul állandóan változik. A könyvelő feladata az, hogy segítse Önt, és időben figyelmeztesse a könyveléssel kapcsolatos teendőire.

Az Ön tájékoztatása érdekében ezért egyszerűen áttekinthető nyilvántartásokat alakítok ki. A nyilvántartások mellett is mindig elküldöm Önnek az aktuálisan utalandó adók, járulékok összegét. Így még véletlenül sem merülhet feledésbe az adóhatóságok felé történő fizetendők teljesítése.
Segítek optimalizálni, kialakítani a cége szervezetének megfelelő tevékenységi köröket. Kinek mi a feladata, ki miért felel. Így az Ön válláról lekerülhet több olyan tevékenység, amit az átszervezés után más is jól el tud végezni. Így több ideje marad a tényleges cégvezetői teendőkre. Jut ideje a vevőkkel, partnerekkel való kapcsolattartásra is, ami új üzleti lehetőségeket, új munkákat, új ügyfeleket jelenthet.

Ha igényli, elmegyek a cég székhelyére, telephelyére a könyvelési anyagért és személyes konzultáció végett.

Cégpartnereim segítségével az ügyvédi hátteret és a könyvvizsgálatot is biztosítani tudom az Ön számára.

Az Ön cégére szabott pénzügyi tervvel, és a cégvezetés személyes igényeit is figyelembe vevő nyilvántartások használatával csökken az adminisztrációra fordítandó idő és csökken a hibalehetőség is.